Trener BiznesuJak mówić, żeby nas słuchali? Więzi w miejscu pracy

Jak mówić, żeby nas słuchali? Więzi w miejscu pracy


Dodano 7 kwiecień 2009

Autor:

Portret użytkownika Redakcja Trenera BIZNESU
Redakcja Trenera BIZNESU
Autor/Autorzy: 
Sonya Hamlin
Wydawnictwo: 
Rebis
Okładka

Sonya Hamlin jest jednym z wiodących ekspertów w dziedzinie komunikacji społecznej. W tym bestsellerowym poradniku przedstawia nowe techniki ułatwiające rozwiązywanie problemów w miejscu pracy i osiąganie swoich celów zawodowych. Autorka identyfikuje i rozwiązuje trudności związane z komunikacją społeczną m.in.: przezwyciężaniem różnic wiekowych, integracją pracowników, wizualizacją komunikatów i motywowaniem.
 
Jak mówić, żeby nas słuchali trafia w samo sedno, tym samym prostolinijnym stylem, dzięki któremu Sonya Hamlin została zaufanym i cenionym doradcą starszej kadry menedżerskiej. To lektura obowiązkowa dla każdego menedżera, który wie, że nadmiar kanałów komunikacyjnych na rynkach zbytu utrudnia bycie słyszanym i dlatego trzeba mówić wyraźnie i przekonująco. A także dla każdego, kto pnie się w górę..."
Jason H. Wright, starszy wiceprezes, Communications & Public Afffairs, Merrill Lynch & Co.
 
Sonya Hamlin prowadzi autorski talk show; jest doradcą kilku przedsiębiorstw i korporacji z rankingu America's Fortune 100 (stu najbardziej dochodowych firm publikowanego corocznie przez magazyn Fortune), w tym  JPMorgan Chase, American Express, IBM, Lehman Brothers, Bayer Corporation i ExxonMobil. Wykłada na Oxford University, Harvard Law School, the John F.Kennedy School of Government oraz MIT Sloan School of Management. Występuje w audycjach telewizyjnych jako ekspert od komunikacji społecznej i komentator; jest autorką bestselleru What Makes Juries Listen TODAY [Jak DZISIAJ zmusić przysięgłych, żeby nas słuchali].

 

Poinformuj znajomego

Trener BIZNESU jest udostępniony w trybie do odczytu. Zablokowano możliwość dodawania i edycji treści z powodu aktualizacji.