Trener BiznesuProgram szkolenia z zakresu obsługi klienta - Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego (z CD)

Program szkolenia z zakresu obsługi klienta - Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego (z CD)


Dodano 22 marzec 2012

Autor:

Portret użytkownika Redakcja Trenera BIZNESU
Redakcja Trenera BIZNESU
Autor/Autorzy: 
Jeff Gee, Val Gee
Wydawnictwo: 
Wolters Kluwer Polska-ABC
Rok wydania: 
2011
Okładka

Zestaw 60 sesji szkoleniowych wraz z materiałami na CD stanowi kompletny program rozwoju umiejętności niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta. Zestaw zawiera interaktywne ćwiczenia uszeregowane według celów szkoleniowych, które pomagają kształtować umiejętności interpersonalne konieczne do skutecznego komunikowania się oraz rozwijają kompetencje zawodowe i zdolności rozwiązywania konkretnych problemów. Mają też na celu utrwalanie pozytywnego nastawienia do klientów i wzmacnianie motywacji do pracy. Każda z sesji zawiera wszystkie elementy niezbędne do przeprowadzenia zajęć:

  • opis celów szkoleniowych oraz przykładowych korzyści
  • informacje na temat czasu szkolenia i potrzebnych materiałów
  • tematy do dyskusji
  • arkusze dla uczestników
  • scenariusze do ćwiczeń polegających na odgrywaniu ról
  • plansze do wyświetlania

Na CD znajdują się wersje elektroniczne wszystkich materiałów przeznaczonych do wydruku i rozdania uczestnikom szkoleń oraz slajdy prezentacji PowerPoint do wykorzystania podczas szkolenia. Adresaci: Materiały są przeznaczone dla trenerów szkolących pracowników działów obsługi klienta, kierowników tych działów, a także dla właścicieli małych firm, którzy chcą doskonalić umiejętności swoich pracowników.

 

Poinformuj znajomego

Trener BIZNESU jest udostępniony w trybie do odczytu. Zablokowano możliwość dodawania i edycji treści z powodu aktualizacji.